| |
|
|
|
| |
|
|
|
| |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
EDAT: De 3 a 18 anys. |
|
|
|
| |
|
DURADA: Mig dia / 1 dia.
|
|
|
| |
|
ESPAIS: Aula Natura, La mitjana de les Vaqueres.
|
|
|
| |
|
MATERIAL OBLIGATORI: (
Estoig complet
).
MATERIAL OPCIONAL: (Lupa, prismàtics). |
|
|
| |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
EXPLICACIÓ GENERAL DE L'ACTIVITAT:
Visitant el bosc i el riu veiem la seva riquesa animal i vegetal. A més, també prenem consciència de la relació que existeix entre tots aquests éssers vius i com actua la influència de l'home. L'activitat també ens permet veure la relació entre medi físic i éssers vius.
|
|
|
| |
|
OBJECTIUS:
.
|
|
|
| |
|
ACTIVITATS:
-
Bosc màgic (introducció de l'activitat a través d'una simulació escènica del bosc. És una experiència màgica que tots els participants recorden)
-
Estudi d'una parcel·la (en un espai petit i limitat, explorem la vida que hi existeix)
-
Localització de rastres animals (no cal veure animals per saber quins hi ha, els descobrirem a través dels seus rastres)
-
Els estrats del bosc (la vida al bosc es distribueix per estrats, veurem quins hi ha i que s'hi troba en cada un d'ells)
-
Canvis del paisatge (natural i humà) (El bosc i el riu són dinàmics, canvien. Aquests canvis, naturals i humans, influencien significativament en la vida dels éssers que l'habiten)
- Xarxes tròfiques (descobrim la relació entre els éssers vius i
|
|
|
| |
 |